Ez a 34 éves BMW M3 ugyanannyiért kelt el, mint egy vadonatúj M4
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
Az eladósorba került példány érdekessége az alig több mint 200 kilométeres futásteljesítmény és az egyedi, kivételesen nem vörös fényezés.
A szupererős 5 literes motor egy kézi kapcsolású váltón keresztül hajtja meg a hátsó kerekeket.
A Jimny Heritage képzeletben visszatekeri néhány évtizeddel az idő kerekét.
Ősszel érkezik a tavaly debütált XM erősebb kivitele, melynek nyomatéka kereken 1000 Nm lesz.
A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.
Az akár családi használatra is alkalmas újdonság bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Magyarországra érkezik a közelmúltban elhunyt Ken Block duplamotoros egyedi villanyautója.
A típus napjai meg vannak számlálva, mindenesetre Hockenheimben azért gyorsan futottak még vele egy rekordkört.
A bajor gyártó kínálatában eddig még sosem volt ennyire erős sorozatgyártású soros 6 hengeres motor.
A hatalmas hátsó légterelővel szerelt újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan jövő ősszel kerül majd sor.
Immár bárki megrendelheti Porschéját a vadonatúj Essmanngreen színben.
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.
A GLS szabadidő fullextrás Maybach kiviteléből egy egyedi külső-belső hangulatú verzió érkezett.
A hibrid technika és turbó nélküli legendás erőforrás 780 lóerős kivitelben int búcsút a rajongóknak.
A dubaji sportkocsi külsejét a tervezők szerint a sugárhajtású vadászgépek ihlették. És talán a teljesítményét is.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
Az M4 CSL több szempontból is igen különleges járgány, a hátsó lámpatestei pedig konkrétan világújdonságnak számítanak.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.