Élet a halál után: stílusosan búcsúzik a Lamborghini utolsó őszinte V12-ese
A hibrid technika és turbó nélküli legendás erőforrás 780 lóerős kivitelben int búcsút a rajongóknak.
A hibrid technika és turbó nélküli legendás erőforrás 780 lóerős kivitelben int búcsút a rajongóknak.
A dubaji sportkocsi külsejét a tervezők szerint a sugárhajtású vadászgépek ihlették. És talán a teljesítményét is.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
Az M4 CSL több szempontból is igen különleges járgány, a hátsó lámpatestei pedig konkrétan világújdonságnak számítanak.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Ebből a Continental GT Azure-ból ez az egyetlen példány készült.
Ez a youngtimer turbó nélkül is pokoli erővel gyilkolja a hátsó gumijait.
Hamarosan hivatalosan is bemutatják az M4 CSL négyajtós testvérmodelljének tekinthető M3 CS-t.
Egy legendás Impreza azokból az időkből, amikor a Subaru márkanév még nagyon mást jelentett, mint 2023-ban. És amelynek az első tulaja a Codemasters egyik alapítója volt.
A retró húrokat pengető szupermodern sportkupé a világon sehol lesz gyakori látvány az utakon, mindenesetre hazánkba érkezik belőle egy darab.
Bemutatkozott a DBS limitált mennyiségben gyártandó utolsó szériája.
A világ első F1-es konstruktőri világbajnokaként jegyzett csapat versenyautót és közúti villanyautót is fejleszt.
Az egyedi külső és belső hangulatú olasz sportkocsi mellé teázószett és szivardoboz is jár.
A keresztségben Carroll Shelby Centennial Edition Mustang nevet kapott izomautó nem gyakran jön majd szembe az utakon.
Az F1 technikájú méregdrága Mercedes-AMG One garantáltan nem lesz gyakori látvány az utakon.
A francia gyártó stílusos formában búcsúzik népes rajongótáború sportkompaktjától.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
A koreai gyártó vezetési élményre hangolt szedánja látványos limitált szériával távozik a piacról.
A modern és retró stílusjegyeket egyaránt felvonultató Giulia SWB Zagatóval a legfőbb probléma, hogy egyetlen példány készült belőle.
Másfél literes motor ritkán csal ennyire széles mosolyt az arcunkra.